سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | Tue 21 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۷:۲۸:۱۹

کشتی سازی STX کره جنوبی در آستانه ورشکستگی

باشگاه خبری فراساحل: کشتی سازی STX کره جنوبی در اقدامی ‌برای جلوگیری از توقیف دارایی‌هایش از سوی طالبکاران، تقاضای مصونیت ورشکستگی از آمریکا کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، سیترید با اشاره به تقاضای مصونیت ورشکستگی کشتی سازی STX کره جنوبی از دادگاه آمریکا، نوشت: دادگاه آمریکا دستور موقتی مصونیت را صادر کرد تا طلبکاران نتوانند دارایی‌های این کشتی سازی را ضبط و توقیف کنند. کشتی سازی STX کره جنوبی پس از کشتی سازی صنایع سنگین هیوندایی، صنایع سنگین سامسونگ و کشتی سازی دوو، جایگاه چهارمین کشتی سازی بزرگ کره جنوبی رابه خود اختصاص داده است.

این گزارش ادامه داد: اخیرا Frontline بزرگترین شرکت نفتکش جهان سفارش چهار فروند نفتکش غول پیکر را در یارد کشتی سازی STX کنسل کرد. یکی از مقامات Frontline در این باره گفت: به دلیل اینکه مطمئن نبودیم کشتی سازی STX کره جنوبی بتواند کشتی‌ها را به موقع و در سال 2017 تحویل دهد، این اقدام صورت گرفت. شایان ذکر است، کشتی سازی STX کره جنوبی به دلیل برخوردار نبودن از شرایط مالی مناسب از سال 2013 تاکنون در زیر ذره بین طلبکاران قرار داشته و علیرغم دریافت بیش از 3.5 میلیارد دلار کمک مالی، در کسب ثبات مالی با شکست روبه رو شد.



  کد خبر : 2591
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :